Weer thuis - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Joan en Ad

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

24 November 2012 | Nederland, Goirle

Poppel, 24 november 2012

Goede avond lezers van dit reisverslag,

Zoals inmiddels gebruikelijk als afsluiting van ons reisverslag nog even een kort berichtje over onze thuisreis.

We zijn vrijdag 23 november om 09.30 uur Belgische tijd bij het hotel opgehaald om naar het vliegveld van Yangon gebracht te worden.

Zonder noemenswaardige vertragingen zijn we op zaterdag 24 november om 14.30 geland op het vliegveld van Zaventem, waarna we door Ton en Lenny met de auto naar huis zijn gebracht.

Na een reis van ruim 30 uur waren we eindelijk weer gezond en wel terug in Poppel.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties tijdens deze rondreis.

Groetjes van twee erg vermoeide reizigers uit Poppel.

• 24 November 2012 - 19:43

AstridLeon Cooijman:

Welkom thuis, vrienden. Wat een lange reis en we merkten hoe enthousiast jullie waren.
    Hopen jullie spoedig te zien om jullie avonturen te beluisteren.

groet uit Roosendaal

• 24 November 2012 - 20:36

Ria Van Den Ouweland:

..Hallo Ad en Joan,

Wat fijn dat jullie weer goed en heelhuids thuis zijn aan gekomen!!!
    Ik heb jullie berichtjes met heel veel plezier gelezen en voel me echt
    een stuk rijker door die bijzondere reis van jullie,de leuke verhalen,over
    alles wat jullie meemaakten......het plezier,de hartelijkheid,de cultuur,het vervoer niet te vergeten...en natuurlijk het steeds terugkerende eten en drinken...moe maar voldaan,denk ik zo!!!!!!!
    fijn weekend....Groeten uit Chaam van Ria en Jac

• 24 November 2012 - 23:13

Liesbeth:

Fijn dat jullie heelhuids, maar waarschijnlijk doodmoe, weer thuis zijn !!!
    Helaas heb ik verschillende berichtjes van jullie gemist. Er kwam maar niets binnen en ik dacht dat het misschien aan de slechte verbinding lag, maar het was mijn spamfilter, ik vond berichtjes tussen de ongewenste mail, en die kon ik niet openen, dus ik hoop de verhalen binnenkort (lange versie) te horen en jullie foto's te zien. Fijn weekeinde en tot gauw! liesbeth.

• 25 November 2012 - 11:28

Ton En Jeanne:

Hoi luitjes,
    Na weer een nacht in jullie poppels bed te hebben geslapen, voel je je weer een heel ander mens na zo'n lange en indrukwekkende reis. Wij hebben met plezier gelezen, hoe jullie van alles genoten hebben. Nou kan aan het fotoboek begonnen worden, daar zijn wij reuze benieuwd naar. Wij zien jullie binnenkort,
    Lieve groetjes Ton en Jeanne

• 25 November 2012 - 12:21

BenW:

Hallo Wereldreizigers,
    Welkom thuis, we zijn uiteaard weer blij dat je gezond en wel weer thuis zijn. Tof dat je zo'n leuke groep hebt gehad. De reis is voor ons wat minder maar daarom is het leuk om dat allemaal mee te mogen maken.
    Dan weet je tenminste wat je wel of niet zoekt in een reis. Met Belgen succes altijd verzekerd en dat zijn de echte Bourgondiers natuurlijk, aan ons Joan wel besteed. Ik zal jullie niet lastig vallen met telefoon want je zult wel moe zijn, of niet natuurlijk want je bent die lange dagen inmiddels wel gewend,hihi.
    Nou nog ff een kort weekendje bij tanken en dan kan het "normale" leven weer beginnen.
    Nogmaals welkom thuis en voor morgen WERK ZE, AD en sterkte!! Liefs Wilma en Bert

• 25 November 2012 - 13:01

Ine En Rien:

Hoi Joan en Ad,
    Heel fijn dat jullie weer thuis zijn. Uit jullie reisverslagen is gebleken dat jullie het goed naar je zin hebben gehad. Mocht het nodig zijn om af te kicken van al die pagodes dan zijn er talloze mogelijkheden. In Nederland en België vind je vele massagesalons, sauna's en restaurants met de welluidende naam; PAGODE. Bij de eerste twee zul je wel meer dan je schoenen uit moeten doen. Mocht dit niet genoeg zijn dan is een vlucht met de Pagode in de Efteling een mooie afsluiting.
    Geniet van de vrije tijd, die jullie nog rest en tot vrijdag.
    groetjes,
    Ine en Rien

• 25 November 2012 - 14:08

Jose Peters:

Hi Ad en Joan,
    Altijd weer fijn als de terugreis ook goed verloopt:) Binnenkort kunnen we dus (eindelijk!!) weer eens aan de koffie met gebak!! met tussendoor de verhalen in geuren en kleuren natuurlijk:)
    groetjs
    jose

• 25 November 2012 - 15:01

Marjo Somers:

Hallo Joan en Ad

Gelukkig zijn jullie weer gezond en wel thuis in den Belzjiek!
    Weer een geweldige reis achter de rug!
    Volgens mij wel een van de meest avontuurlijke reizen die jullie ooit hebben gemaakt!
    We horen het volgende week wel!

Veel groetjes/ Jan en Marjo

• 25 November 2012 - 15:35

Jan En Ineke:

Ha fijn weer thuis !!!!!!!!!!!! Wij hebben jullie gevolgd en denken dat jullie vooral veel plezier hebben gehad en heel veel pagode,s hebben gezien. Volgens ons was deze reis zeer de moeite waard en hebben jullie indrukken opgedaan die je niet verwacht had. Geniet nog even na en kom weer tot de werkelijkheid terug in een herfstig Belgie

• 29 November 2012 - 08:34

Linda De Volder:

Hoi Joan en Ad, ik hoorde al van Isabelle dat jullie ook op dezelfde reis zaten. Ik was al eerder in Myanmar, vandaar dat ik niet overgeboekt heb naar deze reis toen onze reis geannuleerd werd.
    Ik had overgeboekt naar Vietnam, waar de helft van de medereizigers eerst op een andere reis waren ingeschreven. Blijkbaar is er toch wel crisis in de reissector.
    En Joan, heb je veel juweeltjes kunnen kopen?