We gaan dit keer de boot in - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu We gaan dit keer de boot in - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

We gaan dit keer de boot in

Door: Joan en Ad Nelissen

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

02 Maart 2014 | Nederland, Goirle

Goirle, 2 maart 2014,

Goede middag volgers van ons reisdagboek,

Het is al weer bijna zover: We gaan dit keer op de meest luxe manier een rondreis maken.
We vertrekken op 15 maart per KLM naar São Paulo om de volgende dag in te schepen op de Costa Fascinosa voor een 22 daagse cruise langs 12 verschillende havens in Brazilië en Europa.

We gaan proberen om onze dagelijkse belevenissen weer in een dagboek bij te houden en waar mogelijk te illustreren met wat foto’s.

Groetjes van ons.

• 02 Maart 2014 - 13:02

Astrid En Leon:

Hoi Ad en Joan,

Ik dacht dat je het over vanmiddag had, maar het slaat op jullie reis.
    Uiteraard wensen we jullie een hele mooie en prettige reis en we zien uit naar jullie verslagen en verhalen.

groetjes

• 02 Maart 2014 - 13:10

Nico:

Nu je al eventjes geen gras meer hebt gemaait kun je afkicken door de velden van het stadion waar Nederland voetbalt even netjes kort te maaien.

• 02 Maart 2014 - 16:29

Leon En Astrid:

Nou, dat is weer eens iets anders.
    Hoop dat de zee kalm blijft, neem anders voor de zekerheid maar extra pilletjes mee.
    We wensen jullie heel veel plezier en we verwachten mooie foto's om mee te kunnen genieten.
    Joan, vergeet niet je gala jurk en Ad je goede pak mee te nemen misschien kom je wel bij de kapitein aan tafel te zitten, je weet maar nooit.
    Wij houden het hier wat stabieler onder de voeten.

Groetjes van ons :)

• 02 Maart 2014 - 17:18

Liesbeth En Frans.:

Leuk dat jullie weer een reisverslag gaan bijhouden !! We zijn weer erg benieuwd naar al het moois wat jullie gaan zien en beleven, vooral omdat we BIJNA mee waren gegaan! Ga er samen weer van genieten, heerlijk in het zonnetje, E-reader en een cocktail onder handbereik,ik zie het al helemaal voor me.
    Fijne vakantie en we wachten al ongeduldig op het eerste bericht en foto's.
    groetjes!

• 03 Maart 2014 - 08:32

Rudy:

Heel veel plezier toegewenst en ik ben benieuwd hoe het jullie bevalt. Het lijkt me in ieder geval fantastisch zo'n trans-Atlantische cruise, vooral met al die mooie aanlegplaatsen.
    Een behouden vaart! Rudy & Lorelei

• 03 Maart 2014 - 11:16

Lenny En Ton:

Ha luitjes gezellig dat we weer een reisverslag van jullie kunnen volgen,we kijken er echt naar uit.
    Hopelijk gedraagd de oceaan zich netjes als jullie de oversteek naar Europa maken.
    We wensen jullie een hele gezellige vakantie en geniet er van.
    gr wij

• 04 Maart 2014 - 08:00

Hendri Oost (TLN):

Hallo Ad,
    We zien en spreken elkaar niet zo vaak meer maar ik vind het wel erg leuk om op de hoogte te blijven van je belevenissen tijdens je rondreis. Een hele andere vakantie maar wel super! Ik wens jullie een goede trip toe!

• 05 Maart 2014 - 17:32

Ruud En Corry:

Hoi luitjes, ja ja een luxe reis, rondje loveboat ha ha ik wist niet dat jullie zo romantisch waren, heb je al een smoking met strikje aangeschaft, voor het eten, en je dansschoenen ingevet, want dat heb je wel nodig op zo'n boot. we wensen jullie heel veel plezier en succes in het casino :-) gr ruud en corry

• 05 Maart 2014 - 17:56

Jan En Ineke:

Hallo, ga maar lekker genieten van het luxe leven aan boord, wij gaan jullie volgen !!!!!!!!!!!!
    Groetjes jan en ineke

• 08 Maart 2014 - 18:04

Marjo:

Wel wel, jaja, geen beter leven dan een góéd leven!!
    We wensen jullie heel veel plezier toe, dat gaat vast lukken.
    Wij zijn ook net weer thuis, waren in Sri Lanka. Weer veel gelachen met de andere Koning-Aap-aapjes en veel gezien en meegemaakt. Maar..geen mailtjes gestuurd want geen tablet mee en weinig internetcafé's .
    Ben benieuwd naar jullie belevenissen.
    kusje!

• 09 Maart 2014 - 11:45

Ton En Jeanne:

Hallo vrienden,
    Wij wensen jullie een heerlijk ontspannen vaart.
    Er zal een hoop te beleven zijn zowel op, als buiten de boot ( schip)
    Geniet ervan,en wij volgen graag jullie reisverslag..
    Lieve groetjes van ons

• 14 Maart 2014 - 21:51

Ine En Rien:

Even naar Brazilië vliegen en dan kunnen de trossen los. Jullie gaan het zeegat uit en een mooie cruise tegemoet. Zelfs de evenaar gaat voor de eerste keer gepasseerd worden. Geniet ervan en laat je lekker verwennen door de "ruwe"zeebonken.

groetjes,
    Ine en Rien