Reisdag naar Pyay - Reisverslag uit Pyay, Myanmar van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu Reisdag naar Pyay - Reisverslag uit Pyay, Myanmar van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

Reisdag naar Pyay

Door: Joan en Ad

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

18 November 2012 | Myanmar, Pyay

Pyay, 17 november 2012

Goede avond lezers,

Vandaag hebben we langste reisdag van deze vakantie gehad. We zaten al om 06.00 uur aan het ontbijt, en zijn om 06.45 in de bus gestapt voor een rit over slechte tot zeer slechte wegen naar Pyay.
Gelukkig was het vandaag weer droog en zelfs zonnig, zodat de wegen niet ook nog eens modderig waren.
We hebben onderweg wat tussenstops gemaakt voor enkele foto’s en plaspauzes.

Het leukste wat we verder over deze dag kunnen schrijven is, dat we in een super de luxe hotel terecht zijn gekomen. Ook het restaurant waar we zijn gaan eten was erg goed. Ons Joan had een garnalengerecht met ananas. Ik heb een soort kibbeling op met gebakken aardappelen, die overigens meer leken op chips. Inclusief de drank moesten we euro 12,-- afrekenen. Voor Birmaanse begrippen een vermogen. Als voorbeeld: Een moderne nieuwe fiets kost hier ongeveer euro 45,--.

Groeten van

Twee reizigers uit Pyay