De eerste dag in Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu De eerste dag in Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

De eerste dag in Buenos Aires

Door: Joan en Ad, Frans en Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

14 Oktober 2007 | Argentinië, Buenos Aires

Na een perfecte vlucht waarbij geen vertragingen ontstonden zijn wij op zaterdag 13 oktober 2007 in Buenos Aires aangekomen. De kamers waren helaas nog niet klaar, zodat we ons niet op konden frissen. De reisleider heeft ons direct meegenomen voor een wandeling door Buenos Aires. De wandeling duurde ca 8 uur, waarbij we al een groot deel gezien hebben. ´s-avonds zijn we naar een Tangoshow geweest. Dit was geweldig. Ook de wijn en het bier waren voortreffelijk. We hebben een geweldig leuk gezelschap. Frans en Liesbeth zijn wel de oudjes van de club. Buenos Aires lijkt qua sfeer erg op Paris. Vandaag hebben we weer een wandeling gemaakt welke ook erg leuk was. Wij zijn naar het graf van Evita Peron geweest, hebben het beeld van Evita bewonderd en een mechanische lotusbloem bewonderd. Je kunt je hier bijna gratis doodroken (prijs ca. € 1,--) Het openbaar vervoer is ook bijna gratis € 0,18. Ook de taxi is erg goedkoop. We hebben uitgelezen weer.
Van Frans en Liesbeth groetjes en een knuffel aan Mats en Tim. Verder de groeten aan iedereen die dit leest.

• 25 September 2009 - 14:53

Colette:

Goed om te horen dat het zo super is... de rangorde is wel weer duidelijk, groetjes aan Mats en Tim, en wij dan...
    Nou oudjes, sterkte met het bijbenen van al jullie jonge reisgenoten en veel plezier!

Groetjes, dikke kussen en knuffels van mij en de mannen

• 25 September 2009 - 14:54

Hans En Miep:

Hoi allemaal
    Wij gaan 26 okt.Zo te horen is het genieten.
    We hebben er super zin in.
    Hoe lang is het nu vliegen vanaf parijs, en hoe was de vlucht naar salta? We wensen jullie nog een onwijs fijne vakantie en we lezen alles met veel plezier.

groetjes van Hans en Miep

• 25 September 2009 - 14:54

Ton En Lenny:

leuk te horen dat jullie het zo fijn hebben hoe gaat het met je voet kijk je wel uit hij moet nog langer mee groetjes

• 25 September 2009 - 14:55

Roland:

Hoi wat leuk om te horen dat alles goed begonnen is. Geniet nog verder. Fijn om op deze manier op de hoogte te blijven. Hasta la vista

• 25 September 2009 - 14:56

Dick Van Barreveld:

Fijn dat de reis zo voorspoedig is verlopen, maar hoe gaat het met Joan haar voet na al dat lopen, als het allemaal zo goedkoop is daar kunnen we het netto loon wel aanpassen naar de maatstaven daar, ben toevallig met onze lonen bezig. Veel plezier verder van ons allen en tot horens.

• 25 September 2009 - 14:57

Mariska:

een wandeling van 8 uur....hoe was het nadien met je voet Joan? geniet er maar lekker van! groetjes, Mariska

• 25 September 2009 - 14:57

Joost En Chantal:

Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Geweldig Tango avond, zelf ook nog een dansje gewaagd? Veel plezier!

• 25 September 2009 - 14:58

Bert En Wilma:

Heej Jongelui
    Kei leuk dat het zo geweldig is. Hoe gaat het wandelen met ons Joan?? Eten en drinken goed dan moet het helemaal goedkomen met jullie. Vele groetjes ook voor Frans en Liesbeth en ons Joan een dikke zoen. Liefs van sWilma en Bert

• 25 September 2009 - 15:03

Jan En Marjo Somers:

Bedankt voor jullie bericht en nog een heel fijne vakantie.Heb je geen last van je voet met die lange wandelingen? Ben maar een beetje voorzichtig!Groetjes, Jan en Marjo