Vier zware dagen - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu Vier zware dagen - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

Vier zware dagen

Door: Joan en Ad, Frans en Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

28 Oktober 2007 | Bolivia, Sucre

Mireille, je had gelijk het is fantastisch.

De omstandigheden waaronder we moesten leven waren erg primitief. In het zouthotel met drieën op een kamer en in het hele hotel maar twee toiletten en geen stromend water. De volgende dagen werden de omstandigheden iets beter. Wel water maar met meer mensen op een kamer.

De overweldigende natuur maakte echter erg veel goed. We hebben zoutmeren, geisers flamingo´s, lama,s, een cactuseiland, gekleurde meren en veel bergen in alle kleuren van de regenboog gezien. Het hoogste punt waar we geweest zijn lag op ca 4915 meter. Iedereen had op die hoogte wat last van hoofdpijn en kortademigheid. We hebben gedurende deze 4 dagen op de hoogvlakte (Altiplana) op ca 4000 meter geleefd.

Mireille we moeten je de groeten doen van Marc en Anja

We zijn nu aangekomen in San Pedro midden in de woestijn van Chili. We zijn wel afgedaald naar ca 2000 meter. Het is hier erg warm. Vandaag hebben we een rustdag. Morgen vertrekken we met de nachtbus naar La Serena aan de kust van de grote oceaan.

Groeten van de vier uit Chili. Uiteraard speciaal voor Mats en Tim en dikke knuffel

• 26 September 2009 - 05:20

Mats:

Hoi opa en oma, ik ben hier! Ik wil elke keer opnieuw de foto kijken met jullie erop. Ik ben vandaag een beetje ziek geweest, maar het gaat nu alweer beter...

Mama heeft nog een nieuwe foto van Tim gestuurd met de mail, komende week zal ze er eentje van mij maken en doorsturen.

Hier gaat alles goed, we missen jullie wel een beetje, maar vinden jullie dagboek erg leuk!

Dikke knuffel Mats!

• 26 September 2009 - 05:21

Mireille:

Hallo allemaal,
    Ja, het is echt onbeschrijflijk mooi daar....wij genieten nog na van de foto's!
    Nu nog met de nachtbus naar La Serena....dat is weer heel anders! Maar heeft ook wel wat hoor! Jullie hebben nu wel letterlijk het hoogtepunt van de reis gehad
    Geniet er nog lekker van, want voor je het weet zit je in het vliegtuig weer naar huis.....
    Groeten aan iedereen en nog een hele fijne vakantie!
    Groetjes Mireille

• 26 September 2009 - 05:22

Robert Spillenaar:

Prachtige foto's Ad, maar wat hangt er nou tussen je benen op de zoutvlakte?

Nog veel plezier, ziet er allemaal schitterend uit!

• 26 September 2009 - 05:22

Bert En Wilma:

hallo jongelui,
    Wat hebben jullie allemaal geweldige ervaringen. Weer iets om aan jullie lijst toe te voegen. Helemaal super, het is wat minder voor ons denk ik maar dat is alleen maar goed want anders wordt het ook veel te druk,hihi. Wij hopen dat je net zo'n spectaculair einde van de reis zult hebben als het begin en heel veel OOOHHH en wauw roepen. Heel veel liefs van de hardwerkende mensen uit Bels en omgeving.
    Lieve groetjes van iedereen uit Tilburg, Joan.xxx Tot wanneer???

• 26 September 2009 - 05:23

Ton En Lenny:

Klinkt inderdaad erg zwaar vooral het delen van maar twee toiletten en geen stromend water want wat dat betreft zijn wij toch wel heel erg verwend en dat merk je pas als je het niet meer hebt, maar als ik lees wat je allemaal gezien hebt maakt dat heel veel , zoniet alles weer goed, misten wel heel erg je dagelijks verslag want dat geeft het idee dat we er een klein beetje bij zijn, heel veel plezier op de rest van je reis lenny en Ton

• 26 September 2009 - 05:24

Jur En Elly:

Jullie verslag hou ik (Elly) nauwkeurig bij. Jur wil liever een live-beschrijving van wat jullie allemaal meemaken. Het is wel heel wat anders dan wat jullie ooit hebben gedaan he? Ik geloof niet dat wij het jullie nadoen. Geef ons maar lekker luxe hotels met grote zwembaden of luxe cruiseboten met een buitenhut! Veel plezier nog en voorzichtig hoor, het lijkt me soms best gevaarlijk! Liefs en groeten, Jur en Elly