Vertrek naar Amman - Reisverslag uit Amman, Jordanië van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu Vertrek naar Amman - Reisverslag uit Amman, Jordanië van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Amman

Door: Joan en Ad Nelissen

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

22 Mei 2010 | Jordanië, Amman

Hallo reisgenoten,

Om 12.00 uur vanuit Poppel vertrokken richting Schiphol. Je zou verwachten ruim op tijd, zodat we lekker relaxt aan onze korte vakantie kunnen beginnen. Niets is minder waar. Goed en wel Utrecht voorbij komen we op de snelweg stil te staan in een file van enkele kilometers. Na 1,5 uur waren we precies 2 kilometer verder gekomen en begon de tijd toch wel erg te dringen. Uiteindelijk waren we om 15,30 bij de incheckbalie van Royal Jordan Airlines, waar we echt de allerlaatste waren om in te checken
Voordeel is wel dat er geen lange wachtrijen meer staan. Ook de paspoortcontrole en de beveiliging was in een vloek en een zucht gebeurd. We konden overal zo doorlopen en rechtstreeks het vliegtuig in, wat omdat er geen (as)wolkje aan de hemel te bespeuren was keurig op tijd om 16.30 vertrok.

Na een voorspoedige vlucht en de nodige formaliteiten waren we om 23.30 in ons eerste hotel in Amman.

Groetjes van
de twee uit Jordanie

• 22 Mei 2010 - 21:51

Leon En Astrid:

Gelukkig is alles nog goed gekomen.
    Nu kan het genieten beginnen. Hoop dat alles voorspoedig verloop en dat de gids een aardig persoon is.
    Hebben jullie een mooi hotel?

• 23 Mei 2010 - 17:24

Liesbeth:

Wat leuk dat jullie weer een reisdagboek bijhouden!! Niks van verteld! We zijn weer héél benieuwd naar al jullie belevenissen op deze reis, fijn dat we het van en afstand weer mee mogen maken.Geniet er samen weer van,dan genieten wij van jullie verhalen en foto's(?)
    lieve groetjes F.en L.

• 24 Mei 2010 - 18:47

SWilma En Bert:

Hallootjes,
    Wij wensen jullie een mooie en gezellige reis toe, zelf net terug van onze voorjaarstrip! Alles is goed verlopen en weer blij dat we thuis zijn, je kent dat wel vakantie is leuk maar ook altijd leuk om terug thuis te komen. xx BenW