Thuisreis - Reisverslag uit Poppel, België van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu Thuisreis - Reisverslag uit Poppel, België van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

Thuisreis

Door: Joan en Ad Nelissen

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

27 Mei 2010 | België, Poppel

Hallo reisgenoten,

Na ons, helaas veel te korte verblijf, in de royal suite zijn we om 08.00 uur door Shareef opgehaald om naar het vliegveld gebracht te worden. Het inchecken, de beveiliging en immigratiedienst liepen zonder problemen en in een vlot tempo, zodat we ruim de tijd hadden om onze laatste Jordaanse Dinars taxfree te verbrassen.

Onze terugvlucht verliep exact volgens schema,met als enige nadeel (volgens Patagoniereizigers, voor mij een voordeel) dat ons Joan op rij 22 zat en ik op rij 11. Op Schiphol was zelfs de bagage snel terplaatse zodat we heerlijk vroeg aan konden sluiten in de gebruikelijke files van Amsterdam naar Utrecht. Uiteindelijk waren we om iets voor 20.00 uur thuis na een geweldige reis door Jordanie.

Groetjes van de twee uit

Poppel

• 27 Mei 2010 - 19:46

Jeanne En Ton:

Welkom thuis,
    fijn om jullie vakantie weer op de voet te hebben kunnen volgen. Op naar de volgende vakantie, maar dan samen met ons. Dresden, wij komen eraan.

• 27 Mei 2010 - 19:46

Astrid En Leon:

Hoi ex-vakantiegangers,

Blij dat je weer terug bent in het koude Belgie? Het scheelt een paar graadjes, he.
    Hebben we teveel gezegd, ik heb in ieder geval niet de indruk dat jullie je verveeld hebben. Hoewel het wel erg kort was. Onze rondreis duurde 10 dagen en dat was, vonden wij, al veel te kort. We zijn in ieder geval heel benieuwd naar de ervaringen en foto's. We horen en zien het volgende week zondag wel.

groetjes uit Roosendaal

• 28 Mei 2010 - 17:39

Ine En Rien:

Ad en Joan,
    Welkom thuis. Wel een beetje laat, maar dat ligt aan ons mailgedrag.
    Uit jullie verslag is op te maken dat het indrukwekkend was en vol verrassingen (tot aan de treug vlucht toe). Voor jullie nu even rusten en dan weer op pad.

groeten
    Ine en Rien

• 29 Mei 2010 - 07:22

Wilma En Bert:

Welkom thuis enne ken je me ff bellen wanneer je zin en tijd en uitgeslapen bent!!
    xxBenW