Einde reis Patagonie - Reisverslag uit Poppel, België van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu Einde reis Patagonie - Reisverslag uit Poppel, België van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

Einde reis Patagonie

Door: Ad Nelissen

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

29 November 2008 | België, Poppel

Hallo meelezers,

Hier dan het laatste bericht over onze groepsreis naar Patagonie.
We hebben een fantastische reis gehad met een ontzettend leuke groep. De terugreis was, doordat we eerst van Buenos Aires terug moesten naar Santiago de Chili alvorens de grote plas over te steken naar Madrid, wel erg lang. Daar kwam ook nog eens een vertraging bij in Madrid, waardoor we wel heel erg lang onderweg zijn geweest. Maar we zijn uiteindelijk, gezond en wel, weer in Poppel terecht gekomen. We zullen de komende tijd nog enkele foto´s plaatsen

Iedereen bedankt voor de leuke reacties,

De twee uit Poppel (Belgie)

• 30 November 2008 - 09:14

Jullie Buurtjes:

Ha die buurtjes,
    al aangepast aan het lekkere weertje hier?
    Leuk dat jullie weer terug zijn, kan ik eens roepen naar jullie, door de raam of zo...,zal nog wel verhalen horen, denk ik.
    Tot later.
    PS. een mooie auto die voor jullie deur staat.

• 30 November 2008 - 10:25

Ine En Rien:

Welkom thuis, gelukkig weer gezond en wel.
    Nog hartstikke bedankt voor de verjaardagskaart. Zeer attent, dat jullie daar aan gedacht hebben op de vakantie. Bel volgende week. Heel veel groetjes en tot horen.

• 30 November 2008 - 10:36

Ton En Lenny:

Hoi ondanks dat we jullie al gezien hebben, sluiten ook wij de boel even af, we hebben erg genoten van jullie berichtjes, het was als of we zelf ook een beetje in Patagonië waren, niet op de laatste plaats door de mooie foto's alhoewel de verhalen natuurlijk ook erg leuk waren, we wensen jullie nog heel veel na plezier bij het bekijken van foto's en film en wachten met smart op het moment dat alles gemonteerd is zodat ook wij mee kunnen genieten,
    groetjes wij

• 30 November 2008 - 15:18

Jeanne En Ton:

Beste ex-vakantiegangers,
    welkom back in de westerse wereld.
    Goed dat jullie in goede gezondheid terug zijn.
    Naar verluid geen cent meer te makken -voor het betalen van de taxi-, maar wel een kofferbak vol geweldige herinneringen.
    Geniet volop na en binnenkort zien wij elkaar.

• 30 November 2008 - 16:34

Marjo Somers:

Welkom thuis in het koude en natte Nederland.Warm je maar lekker op aan je fantastische herinneringen van een heerlijke vakantie.Veel groetjes, Jan en Marjo

• 30 November 2008 - 17:54

SWilma En Bert:

Hallo Globetrotters,
    Welkom thuis en doe maar ff bijkomen. Het was een schitterende reis en fijn te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. De auto is er inmiddels ook al dus het "oude'leventje kan weer beginnen. Wellicht tot snel maar zal wel volgend jaar worden hihi.
    Ad, doe maar ff aklimatiseren voordat je weer een ongetwijfeld mooie fotoshow gaat maken. Doei bedankt voor het meegenieten en lieve groetsels van sWilma en Bert

• 30 November 2008 - 18:05

Jose :

Hallo Ad en Joan,
    welkom thuis!!!
    Hoop nog dit jaar zelf de verhalen te horen hoor, joan, van jullie vakantie. uiteraard onder het genot van een heerlijk bakkie EN gebakkie!!
    tot snel horens.

• 01 December 2008 - 19:47

Liesbeth Cuijpers:

Helaas lag ik halverwege jullie reis uit de mailinglist (was mijn commentaar zo saai Ad ? grapje !) maar ben nu weer op de hoogte van al jullie avonturen ! Fijn dat jullie weer gezond terug zijn, en ook wij zijn benieuwd naar jullie films en foto's, dus tot gauw ! F. en L.

• 17 December 2008 - 12:27

Anne.oldenkotte: