Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

Door: Ad Nelissen

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

27 November 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Hallo

We zijn al weer op de laatste stop voordat we naar huis gaan aangekomen. Voor ons een weerzien met het Parijs van Zuid Amerika. We zijn uiteraard weer naar de Tango-show geweest hebben dit jaar een fietstocht door deze metropool gemaakt. Zonder gids is dit een hachelijke onderneming, maar zo was het wel te doen. We hebben het stadion van Boca Juniors bezocht en hebben de fel gekleurde huisjes van deze wijk dit jaar kunnen bekijken. Hiervan hebben we mooie foto´s kunnen maken. Het is hier ontzettend warm en zonnig. De temperatuur liep op tot ca 35 gr en om 3.30 uur was het nog 24 gr. We gaan vandaag nog even een bakje koffie drinken bij het meest hippe cafe van Buenos Aires , Tortoni, en stappen om 13.00 uur plaatselijke tijd in de bus opweg naar het vliegveld. We hopen morgen om 18.20 uur op Schiphol aan te komen. Ton en Lenny, willen jullie ons op het station van Tilburg op komen halen als we daar zijn aangekomen, want na deze tocht zijn de centen voor een Taxi niet meer voorradig.

Groeten van de twee uit

• 27 November 2008 - 11:20

Hendri Oost:

Goede reis naar huis en ben je wel op tijd thuis voor de ALV van TLN in De Efteling? Tot volgende week

• 27 November 2008 - 11:29

Trude En Frits:

Het zit er al weer bijna op voor jullie. Een hele goede en veilige thuisreis. Tot morgen

• 27 November 2008 - 13:13

Mariska:

Ik heb in jullie berichten gelezen dat jullie het enorm naar de zin hebben gehad. Fijn zo. Een goede reis naar huis!
    groetjes Mariska

• 27 November 2008 - 13:53

Ton En Lenny:

Ik regel dat er iemand thuis is als jullie bellen,dat je op het station staat, wie weet ik nog niet, maar dat zal Ton wel zijn want ik moet voor iemand invallen bij het tennissen en dat is een competitiewedstrijd dus dat kan ik op het laatste moment niet meer afzeggen maar je word in ieder geval opgehaald.
    Zijn blij dat jullie weer thuis komen en dat mijn maatje er weer is, om mee te kletsen, al is dat maar van korte duur, want dan zijn wij weer weg, maar ik zie je in ieder geval zondag, kunnen we gelijk de nieuwe auto bewonderen.
    Hier is verder al die tijd alles rustig gebleven, maar dat hoor je allemaal nog wel. Groetjes wij

• 27 November 2008 - 15:52

Ingrid:

goede reis terug, ik bel jullie begin van volgende week.

tot wederhoren en de groetjes

• 28 November 2008 - 07:21

Jan En Petra:

we hopen dat jullie een goede terugreis hebben gehad. Wij hebben in ieder geval genoten van jullie verslagen van de reis. Lijkt me echt geweldig wat jullie allemaal gezien hebben. Ik zie jullie in ieder geval op de avond bij Monique en Stan en Jan zal alle verhalen al wel op t werk horen. Maar nu moet er weer gewerkt worden hoor Ad. (grapje)

• 28 November 2008 - 09:39

Bert En Wilma:

Hallo Vakantigangers.
    Welkom thuis en ik hoop je gauw weer te horen en te zien. 17-01-2008 kan helaas niet doorgaan want we hadden al iets staan, sorry. Maar geef ff aan wanneer ik je kan bellen en we maken een nieuwe date, want wij zijn natuurlijk razend benieuwd! Liefs van sWilma en Bert

• 29 November 2008 - 12:26

Astrid En Leon:

Hoi Joan en Ad,

Prettig om weer thuis te zijn? 30 uur reizen doet toch pijn, maar je eigen bedje slaapt wel lekker. We vonden het heel gezellig met jullie en de hele groep en zien jullie op 21 maart.

groetjes Astrid en Leon