Laatste dag in Sucre - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu Laatste dag in Sucre - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Sucre

Door: Joan en Ad, Frans en Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

23 Oktober 2007 | Bolivia, Sucre

Vandaag hebben we een wandeling gemaakt over een Incatrail in het Andesgebergte. Het was gelukkig alleen naar afdalen want we waren met de bus omhoog gebracht. We zijn in 2,5 uur van ca 3500 meter naar ca 2100 meter afgedaald. De vergezichten waren weer ontzettend mooi. In al die tijd alleen een plaatselijke boer met 2 ezels gezien. Hier gebeurt nog veel vervoer per ek (Ezelkracht)
Als dr. Hofkens de foto´s van de Incatrail ziet reizen hem de haren te bergen als hij de foto´s ziet van Joan in de afdaling. Het gaat overigens goed met haar pootje.

Na de middag Zijn Joan en Ad naar het klooster van San Felipe Neri gegaan. Zij hebben daar samen net 3 reisgenoten een rondleiding van 1 uur en 3 kwartier gehad. Het was zeer de moeite waard. Frans en Liesbeth waren niet meegegaan omdat die oudjes rust nodig hadden. Daarna hebben we met achten heerlijk gegeten bij Joyride.

Wij zijn uiteraard ook blij met reacties uit België.

Colette mocht je onze mail niet gehad hebben, niet op woensdag en donderdagavond, verder maakt het niet uit.

Aangezien we nu de beschaafde wereld gaan verlaten is het mogelijk dat het enkele dagen duurt voordat we weer iets van ons laten horen.

Groeten van de vier uit Bolivia. Zoals gewoonlijk speciale groeten voor de kleinkinderen.

PS Speciale groeten van Opa Fransje voor Maykel

• 26 September 2009 - 04:59

Jeanne En Ton:

Als wij deze verhalen lezen loopt het water uit onze mond. Het is geweldig wat jullie meemaken. Blijf ons vooral op de hoogte houden, zodat wij ook voor een paar centen kunnen meegenieten.

• 26 September 2009 - 05:00

Roland:

wat ongelofelijk mooi zeg !we zijn echt jaloers op jullie . geniet er nog maar lekker van , en joan...rustig aan met t pootje hè...

• 26 September 2009 - 05:00

Ton En Lenny:

Nou dat kun je echt wel een trail noemen ,wat goed dat je pootje het zo goed doet maar kijk wel uit hé ik kan me voorstellen dat het bij Hofkens zou gaan bibberen als hij dit zou zien. hier is het inmiddels echt koud, Ton heeft vanmorgen een kwartier staan krabben, groetjes Ton en lenny

• 26 September 2009 - 05:01

Colette:

Wat geweldig dat het zo goed gaat met Joan haar pootje! Ik hoop dat de oudjes ook weer een beetje zijn bijgekomen....

We wachten het moment dat jullie weer online kunnen zijn met spanning af!

Ik ga kaarten reserveren voor maandag 18 maart, dinsdag zijn Gerry en Michel jarig en zondag Frank, dus was de enige dag die overbleef...

Speciale groeten terug van de grote man en de kleine mannen!

XCO

• 26 September 2009 - 05:02

SCT Rijswijk:

Wij genieten van de rust nu Ad op vakantie is, wij bedoelen natuurlijk van de prachtige foto's.
    Maar hoe was julli Argenteinse BB, niemand ziek geworden geen voedselvergiftiging opgelopen, Jongens geniet verder en stuur om ons te steken regelmatig van die prachtige foto's. Wij missen alleen nog de foto van Ad met een groot glas PALM in zijn hand.

• 26 September 2009 - 05:03

Karin Verhoeven:

hoi vakantiegangers, met veel plezier lees ik de berichten en geniet van de mooie foto's. een top-bestemming. nooit geweten dat het daar zo mooi was.
    hartelijke groeten uit het koude goirle. prachtig herfstweer, maar vannacht heeft het al een beetje gevroren. brrrrrr.

• 26 September 2009 - 05:03

Jan En Marjo:

Joan, nu het goed gaat met het pootje doe dan geen gekke dingen zoals o.a. bokkensprong of andere rare manoeuvre's.
    Blijf heel en geniet met volle teugen.
    Dat doen wij ook van jullie berichtgeving.