Terugreis vanuit Tokyo - Reisverslag uit Poppel, België van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu Terugreis vanuit Tokyo - Reisverslag uit Poppel, België van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

Terugreis vanuit Tokyo

Door: Joan en Ad Nelissen

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

21 November 2010 | België, Poppel

Goede morgen reisgenoten,

We hebben vandaag uitgeslapen, want direct na de middag (Nederlandse tijd 06.00 uur) begint de lange terugreis richting België).
We zijn om 09.00 uur nabij het station van Ueno gaan ontbijten bij een warm bakkertje, waarna we door de omliggende winkelstraatjes zijn gaan wandelen. Ook hier in Tokyo kun je merken dat het zaterdag is. Mensen maken er toch meer een winkeldag van. We hebben nog een paar lage winterlaarsjes voor ons Joan op de kop kunnen tikken, en zijn bij de Starbucks nog een heerlijke kop koffie gaan drinken. Hierna zijn we terug gegaan naar het hotel om de koffers van de kamer te halen. We moesten namelijk de kamer om 13.00 uur ontruimd hebben. Er waren al enkele reisgenoten die zich verzameld hadden in de lobby van het hotel. Het wachten voor de terugreis was duidelijk begonnen. Om 14.00 uur plaatselijke tijd werd de bagage in de hotelbus geladen om ons naar het station van Ueno te brengen. Hier hebben we de trein genomen van 14.25 naar het vliegveld van Tokyo. De treinreis duurde 1 uur en 20 minuten. Henk heeft ons nog allemaal geholpen met inchecken, waarna we als groep afscheid van hem hebben genomen.

Op het vliegveld hebben we van onze laatste paar jen nog sigaretten gekocht en twee kopjes koffie, waarna we op tijd vertrokken voor een 4 ½ uur durende vlucht naar Hongkong. Hier moesten we twee uur wachten voor de aansluitende vlucht van bijna 13 uur naar Amsterdam.

We hebben gelukkig nergens geen vertraging gehad, zodat we na ca 26 ½ uur vermoeid, maar een enerverende reis rijker door Ton voor onze voordeur in Poppel werden afgezet.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties op ons reisverslag.

Groetjes van de twee uit
Poppel

• 21 November 2010 - 10:30

Astrid En Leon:

Hoi Ad en Joan,

Na alle rottigheid, op het spoor rond Utrecht, van de afgelopen dagen heb ik mijn baas opdracht gegeven om de treinen op tijd te laten rijden op zondag ivm jullie terugkomst. Is helaas dus niet nodig geweest nu je met de auto naar huis kon.
    Welkom thuis en rust eerst maar lekker uit, ik weet hoe het voelt zo'n lange vlucht.

• 21 November 2010 - 10:36

Wilma En Bert:

Hallo globetrotters. Zo fijn om te lezen dat jullie weer veilig en wel thuis zijn. En weer een geweldige reis op je lijst kunt afstrepen. We hopen dat alles goed gegaan is dat je het leuk hebt gehad en we zijn benieuwd naar de foto's en of film. Tot snel weer. Lieve groetjes van BenW

• 21 November 2010 - 11:47

Jur En Elly:

Weer veilig thuis, nu maar even rusten , of moeten jullie al weer gaan werken morgen? We spreken elkaar snel!

• 21 November 2010 - 11:59

Ruud En Corry:

Welkom thuis Adjesan en Joantjesan, vandaag nog effe lekker uitrusten en morgen weer lekker gaan werken of hebben jullie nog even een pauze?? In ieder geval we zijn benieuwd naar jullie fotoboek, dan spreken we weer snel af... groeten Ruud en Corry

• 21 November 2010 - 15:00

Ton En Lenny:

Ha maatjes we zijn weer blij dat jullie terug zijn, en dat alles goed gegaan is.
    Het aller belangrijkste is dat jullie een leuke vakantie gehad hebben,dat je veel gezien hebt , een leuk gezelschap,lekker eten en mooi weer.en wij nemen aan dat dat zo was.
    Jullie zullen wel verschrikkelijk moe zijn na zo'n reis en al die indrukken van de laatste weken, maar dat horen we a.s. zaterdag allemaal wel.
    Nu kun je weer gaan wennen aan de kou en je gaan voorbereiden op de volgende vakantie.
    Gr wij

• 22 November 2010 - 09:22

Jan En Marjo:

Hallo Joan en Ad. is wel even wennen om weer thuis te zijn denk ik na drie erg drukke weken warin je verschrikkelijk veel nieuwe indrukken hebt opgedaan!. Kun je straks lekker met de foto's en film nagenieten!
    Welkome thuis en veel groetjes,
    Jan en Marjo

• 22 November 2010 - 18:23

Ria En Jac:

Hoi wereldreizigers, dat was wel een hele zit,maar je moet toch weer een keertje terug,goed te lezen dat de reis prima is verlopen...rust nu maar wat uit, maar niet te lang, want het broeden op de volgende reis is vast weer begonnen!!!!!!!!!Groten uit Chaam

• 25 November 2010 - 22:51

Afra Kuyn:

Welkom thuis.
    Zo te lezen hebben jullie weer een mooie reis gehad, kunnen er weer even tegen.
    Groetjes Afra en Wim

• 27 November 2010 - 13:18

Jan En Mieke Uit Nij:

Lieve Ad en Joan, Geweldig weer veilig thuis. Wat een reis zeg en fijn dat de terugreis op tijd ging.
    We hebbern genoten van jullie prachtige foto's en gezellige verslagen. Jan zegt dat hij op deze wijze genoeg van Japan heeft gezien en dus hoeven wij hier niet naar toe. Grapje, wij moeten eerst naar Argentinie en dan zien we wel weer. En jullie maar weer gauw wennen aan een winters land. Hartelijke groet. Jan en Mieke