Santiago de Chili - Reisverslag uit , van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu Santiago de Chili - Reisverslag uit , van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

Santiago de Chili

Door: Ad Nelissen

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

02 November 2008 | ,

De reis hier naar toe is zonder hindernissen verlopen. We hebben geen enkele vertraging gehad en weinig of geen turbulentie. De eerste indruk van de groep is erg positief. We zijn wel een van de oudere stellen. Omdat wij de stad al kenden hebben we niet veel meer gedaan dan wat langs de bekende punten gelopen met 7 medereizigers en heerlijk op een terrasje gezeten. We gaan vanavond wel gezamelijk eten. Dat zal gezien de ervaringen van de vorige reis wel een hele ter worden. Mark Veldhuis, de reisbegeleider , herkende ons meteen van vorig jaar.

Iedereen de groeten uit een zonnig santiago met een temperatuur van ca 25 c.

• 02 November 2008 - 22:04

Liesbeth Cuijpers:

Fijn dat de reis goed verlopen is ! Mooie temperatuur in Santiago.
    Vandaag hier ook mooi weer. Groet Mark van ons, en ook jullie beiden heel veel groeten, en tot het volgende bericht, kijk er naar uit ! frans liesbeth.

• 03 November 2008 - 09:11

Rudy Van Burik:

Ik ben blij dat het allemaal goed gaat.
    Tja... een van de oudere stellen. Daar kan ik een hoop op zeggen ,maar dat doe ik maar niet ;-)

• 03 November 2008 - 10:37

Elly De Graaf:

25 C dat willen wij ook! Heb veel aan jullie gedacht afgelopen weekend. Gelukkig dat de heenreis er op zit, nu kun je gaan genieten. Heel veel plezier verder.
    Groetjes,
    Jur en Elly

• 03 November 2008 - 11:19

Ton En Lenny:

Dat zijn in ieder geval betere temperaturen als hier, alhoewel het hier gisteren best mooi was, hebben na het tennissen zelfs nog op het terras gezeten,en wat de leeftijd aangaat je blijft nu eenmaal geen 18,en bedenk jong en onbezonnen ouder en wijzer, maar of dat ook voor jullie telt??????.
    Groetjes

• 03 November 2008 - 15:33

Ingrid Van Hout:

ha luitjes fijn om te lezen dat de reis goed is gegaan. geniet en tot wederhoren daaaaag
    Jan en Ingrid

• 03 November 2008 - 15:35

Ingrid Van Hout:

Jan en Ingrid

• 04 November 2008 - 08:09

SWilma En Bert:

Heej"ouwe Rockers"
    Je weet het hé we doen niet onder voor de jonkies,hihi. Laat ze maar een poepie ruiken. Fijn dat het lekker weer is en verder alleen maar genieten.Rust ook af en toe lekker uit.Chileense wijn op het terras is ook heerlijk genieten. Zal nog wel anders gaan worden. Veel lol en tot gauw weer. x

• 04 November 2008 - 20:10

Marjo Somers:

Geweldig dat je goed bent aangekomen na een fijne reis, is toch een heel eind vliegen! Geniet maar lekker van je vakantie en maak er wat moois van. Groetjes Jan en Marjo