Pucon - Reisverslag uit Pucón, Chili van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu Pucon - Reisverslag uit Pucón, Chili van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

Pucon

Door: Ad Nelissen

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

05 November 2008 | Chili, Pucón

Hier een nieuw berichtje uit Pucon.

Het weer is nog altijd goed, hoewel niet goed genoeg om de vulkaan te beklimmen. Daardoor waren de mogelijkheden beperkt. We hebben uiteindelijk met de hele groep een wandeling gemaakt door het nationale park Huerquehue. We zijn om ca 10.00 uur gaan wandelen en waren om ca 18.00 uur terug bij het startpunt. Gedurende deze wandeling hebben we ca 6 uur geklommen. (Wij moesten weer zonodig de moeilijke tour doen). De beloning was echter wel een geweldig uitzicht over verschillende meren. Onderweg prachtige foto´s kunnen maken, hoewel ik af en toe te moe was om nog wat te kunnen doen. ´s-avonds zijn we met bijna de hele groep nog naar therminale baden gegaan. Hier kon men in verschillende bassins met verschillende samenstellingen en temperaturen heerlijk relaxen met de nodige alcoholische dranken. Kortom we hebben hier een onvergetelijke dag gehad. We hebben het geweldig getroffen met de groep. Niemand doet moeilijk en we zijn bij het doen van de excursies behoorlijk eensgezind.

Vanuit een nog altijd zonnig Chili de groeten aan alle thuisblijvers en tot het volgende bericht.

Joan en Ad

• 05 November 2008 - 13:03

Hendri Oost (TLN):

Hoi Ad,
    Je bent nog maar net weg en zo te lezen is het al lekker genieten. Veel plezier verder!

• 05 November 2008 - 14:27

Ton En Lenny:

houden jullie rekening mee dat de vakantie nog langer duurd als vandaag, normale mensen beginnen rustig en bouwen dan op, maar nee hoor gelijk er tegen aan, ben blij dat het de moeite waard is geweest, maar denk er aan dat er nog meer dagen komen groetjes

• 05 November 2008 - 15:17

Liesbeth Cuijpers:

Jullie gaan er meteen goed tegenaan hoor ! Zo'n bad achteraf doet echter wonderen hé, wij hebben het in C.R. ook gedaan na een lange inspannende wandeling, heerlijk ! Geniet verder, wij wachten op jullie volgende avontuur !

groetjes Frans en liesbeth.

• 05 November 2008 - 18:16

Ingrid:

lijkt mij heerlijk om na zo`n lange wandeling in een therminale bad te kunnen liggen. fijn dat de groep gezellig is en niemand moeilijk doet zelfs Joan niet. heeeeel veel plezier en geniet ervan.

• 06 November 2008 - 11:08

Petra:

Kreeg net de link van Jan en ben meteen gaan kijken. Lijkt me echt tof daar. Leuk om jullie zo te volgen. Geniet er lekker van. Groetjes Jan en Petra en de kids (met aanhang)

• 07 November 2008 - 12:31

Mariska:

Zo, dat is wel relaxed een beetje in zo'n bad liggen met een cocktail...wat kan een mens zich nog meer wensen??? Heel veel plezier nog!!!