Puerto Varas - Reisverslag uit Puerto Varas, Chili van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu Puerto Varas - Reisverslag uit Puerto Varas, Chili van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

Puerto Varas

Door: Ad Nelissen

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

07 November 2008 | Chili, Puerto Varas

Goede morgen,

Hier even vlug een berichtje voor we de bus in gaan voor een lange tocht naar Barilocha (Argentinie). We hebben gisteren vanuit Puerto Varas een schitterende excursie gehad naar het eiland Chiloe. Het eiland heeft een heel andere cultuur als de rest van Chili. Hier leven nog veel indianen. Mooie foto{s kunnen maken van paalwoningen en enkele kerken welke op de werelderfgoedlijst staan van Unesco. We hebben hier in Puerto Varas heerlijk kunnen eten in een restaurant. Je moest wel zorgen dat je voor 21.00 uur aanwezig was, anders moest je in de rij voor een plaatsje. Er heerst een geweldige sfeer in de groep. Wel hebben de andere reizigers medelijden met mij omdat ons Joan geen seconde haar mond dicht kan houden.

Bedankt voor de leuke reacties uit Nederland.(Waar blijven die uit Belgie ?)

Groeten van

Die twee uit Chili.

• 07 November 2008 - 10:47

Hendri Oost:

Hoi Ad,
    Kluk Kluk nog gezien?

• 07 November 2008 - 11:03

Trude :

Wat een geweldige vakantie zeg! Schitterend daar hoor.. Vandaag toevallig ook goed weer hier. De bladeren vallen nu echt rap van de bomen.
    De vijver is al bijna tot de brug gevuld met zand v.a. de straatkant..
    Tot het volgende berichtje van jullie, wel heel leuk hoor!
    Nog een hele fijne vakantie, en Ad, heb je geen oordopjes bij dan? Praat ze gewoon door de reisleider heen? ;-)
    Groetjes, Trude en Frits

• 07 November 2008 - 13:10

Jose Peters:

Hi Ad en Joan,
    Nee helaas, weer geen berichtje uit den Bels, maar vanuit het hollandse: ook al reageer ik niet op ieder bericht, ik "reis" wel met jullie mee hoor!!Het klinkt allemaal fantastisch en wat joan betreft: hebben ze daar geen lekker gebak? dat scheelt echt hoor met kletsen:)

• 07 November 2008 - 13:45

Marja:

Joan, praat maar lekker door, dan weet iedereen dat je heel gezellig bent! Bovendien hoeft dan de rest niks te zeggen, makkelijk toch. Veel plezier jullie.

• 07 November 2008 - 14:21

De Buurtjes:

Hoi, zo te horen is het er fantastisch, jullie medereizigers hebben echt wel mensenkennis, als ze johanna nu al kennen.
    Het huis wordt goed in de gaten gehouden.
    Nog veel plezier.

• 07 November 2008 - 14:48

Ton En Lenny:

Dat hebbben jullie medereizigers snel door, Maar Sjoanneke ik vond ht altijd wel makkelijk hoor, hoefde ik niet zoveel te praten, en zo vlug h

• 07 November 2008 - 18:17

Esther En Dennis:

Wow wat klinken die reisverhalen toch fantastisch. Het is net alsof wij ook een beetje vakantie hebben. Veel plezier!

• 07 November 2008 - 20:25

Ans:

Zo te horen hebben jullie het goed naar jullie zin , mooi genieten dan maar want het is zo voorbij, ik kan dat weten. hier is niet veel te melden het wordt het weekeind koud met veel regen en wind.

Groetjes Ans en Ton

• 08 November 2008 - 17:08

Liesbeth Cuijpers:

Jullie eerst week zit er al weer bijna op, maar als we jullie berichten volgen is het alleen maar genieten. Op de foto te zien kunnen jullie ook je wintergarderobe goed aanvullen (een mooie poncho Joan ????), er hangt genoeg! Nu naar het wintersport gebied hé. Veel plezier verder en tot het volgende bericht. F. en L.

• 09 November 2008 - 10:59

Jeanne En Ton:

Beste vakantie- vierders,
    Geweldig dat het jullie zo goed gaat. Niet alleen de verhalen maar ook de foto's geven een goede impressie van wat jullie allemaal mee maken.
    Met veel plezier volgen wij jullie reis.

• 09 November 2008 - 18:09

Ine En Rien:

Hartstikke leuk om zo jullie reis mee te maken.
    Het is fijn om te horen dat jullie in aangenaam gezelschap verkeren en dat jullie genieten van de expedities.
    Ad of je nu naar Kuala Lumpur, Timboektoe, Pucon of Ravels-Eel gaat, een zekerheid heb je; Joan zit nooit om een praatje verlegen. Sterkte ermee en geniet er samen van. De één in stilte en de ander .......