Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Poppel, België van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Poppel, België van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Door: Joan en Ad Nelissen

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

03 April 2012 | België, Poppel

Hallo reisgenoten,

het aftellen naar een erg lange stedentrip is begonnen.

Over iets meer dan drie weken zitten we in het vliegtuig naar New York, de stad die nooit slaapt.

We hebben al de nodige (metro)kaarten bestudeerd en een kortingpas besteld voor de belangrijkste atracties van deze stad.

vanaf 25 april gaan we jullie weer dagelijks op de hoogte houden van onze activiteiten in the Big Apple.

Groeten van

De twee uit (nu nog) Poppel

• 03 April 2012 - 18:40

Astrid En Leon:

Hoi wereldgangers,

We zijn heel benieuwd naar jullie nieuwe avonturen aldaar. Jammer dat je niet meekunt naar de Coolsingel, Ad. Alvast veel voorpret.

groeten uit Roosendaal

• 04 April 2012 - 10:19

Hendri Oost (TLN):

Hallo Ad,

Nu ik niet meer in Tilburg zit is het des te leuker om zo het reisverslag mee te krijgen.
    Ik wens jullie alvast heel veel plezier toe.

• 05 April 2012 - 21:06

Lesley:

wat een heerlijk idee om naar uit te kijken, gr uit den haag.

• 07 April 2012 - 15:07

Ton En Jeanne:

Als we links in het rijtje van jullie al genoten reizen kijken, moeten we vaststellen dat het al aardig indrukwekkend begint te worden. Natuurlijk is jullie komende reis geweldig. Wie wil er nu niet shoppen in New-York. En natuurlijk al die mooie bezienswaardigheden gaan bewonderen. Geniet van de voorpret, en rust goed uit, zodat jullie energie genoeg hebben om al dat mooi's te bekijken.
    Jullie vrienden uit tilburg

• 16 April 2012 - 10:04

Ria Van Den Ouweland:

Hoi wereldreizigers,

Heerlijk, zo'n stad.jammer dat de marathon al gelopen is,maar ik denk,dat jullie daar ook wat kilometers kunnen bijschrijven aan het einde van de reis...we volgen jullie heel graag en zien er net zo naar uit.ook al is het op afstand...heel fijne tijd in the Big Apple...

• 16 April 2012 - 15:05

Jur En Elly:

Graag alles bewaren voor als wij in juli in NY zijn!

• 24 April 2012 - 18:16

Rien En Ine:

Als eerste morgen een reis zonder hindernissen van Poppel naar Amsterdam. Geniet van jullie verblijf in de Big Apple.