Op weg naar the Big Apple - Reisverslag uit Poppel, België van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu Op weg naar the Big Apple - Reisverslag uit Poppel, België van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

Op weg naar the Big Apple

Door: Joan en Ad Nelissen

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

25 April 2012 | België, Poppel

Hallo reisgenoten,

Vanmorgen vroeg uit de veren, want we werden al om 04.45 uur door Ton Bijvank opgehaald. We waren keurig om 06.00 uur op Schiphol, waar het inchecken en de douane in een vloek en een zucht waren afgewikkeld.

We hebben bij de loungeroom van ABN-AMRO op ons gemak een kopje koffie genomen, om daarna richting gate G8 te gaan. Om 10.00 uur, met een vertraging van 45 minuten zaten we eindelijk in de lucht op weg naar New York. De verzorging aan boord liet niets te wensen over, en tijdens de vlucht werd er ruim 35 minuten van de vertraging ingelopen, zodat we nog net voor 12.00 uur plaatselijke tijd op Newark voet op Amerikaanse bodem zetten.

De paspoortcontrole en bagagecheck liep ook bijzonder vlot, zodat we na een treinreis van ca. 1 uur en nog een metro rit ruim voor 15.00 uur in ons hotel voor de komende 9 nachten waren.

Na ons wat opgefrist te hebben zijn we de omgeving van het hotel gaan verkennen, waarbij een winkel van de keten Century 21 onze speciale aandacht heeft gekregen. Jullie begrijpen dat de eerste inkopen al zijn gedaan. Dit keer geen kleding, maar een messenblok met messen van Duitse makelij.

We zijn nu bijna 23 uur in de weer en volledig afgebrand en gaan dus maar vroeg (NY Time) naar bed.

Groetjes van de twee uit

New York

PS Leon, je hebt de groeten uit New York van Patrick, die grote neger op de hoge snelheidstrein naar Parijs.

• 26 April 2012 - 05:53

AstridLeon Cooijman:

Ja......Tuuuuurlijk dat is het eerste wat je koopt in New York.
    Een messenblok en dan wel made in Germany.
    Wel diep in je koffer stoppen bij de terugreis.
    Ander houden ze jullie daar voor een terroristische aanslag.
    Veel pezier nog en Joan niet teveel kopen hoor.
    Moet je allemaaal weer mee terug nemen naar Nedeland.
    Je was net zo lekker aan het opruimen. ;)

Groetjes van ons

• 26 April 2012 - 06:08

Hendri Oost:

Dat belooft wat, een messenblok. Moeten wij blij zijn dat we als TLN niet meer in Tilburg werken?
    Een fijne reis toegewenst!

• 26 April 2012 - 07:34

Jeanne En Ton:

Nelissen, Poppel, Belgie, Messen uit duitsland, gekocht in Amerika, ik weet voldoende.

Geniet van New York, geniet van je vakantie
    Jeanne en Ton
    ps.
    In Nederland is er deze week een aktie dat je messen en overige steekwapens zonder straf kan inleveren.

• 26 April 2012 - 09:11

Jur En Elly:

Zo leuk om nu te lezen over jullie verblijf in New York, terwijl wij daar over een paar maanden zullen zijn. Alles bewaren hoor, voor ons! Wij gaan logeren in Hotel Lola, waar zitten jullie?
    Ik hoop niet dat jullie problemen gaan krijgen met die messen!
    Heel veel plezier.
    Groetjes van Jur en Elly

• 26 April 2012 - 09:28

Liesbeth.:

Fijn dat de reis voorspoedig verlopen is, en dat jullie goed aangekomen zijn!!
    Bevalt jullie hotelletje een beetje? Wat een logische aankoop hebben jullie gedaan, daar zou ik ook voor naar New York gaan (ha ha). Pak ze maar goed in op de terugweg anders worden ze nog in beslag genomen. Fijne dagen verder, geniet met volle teugen, en wij genieten op afstand weer mee!!
    lieve groetjes van de twee gewoon uit "Beek".

• 26 April 2012 - 10:48

Nico:

Leuk....................hoe een zo'n aankoop zoveel reacties kan hebben
    Geniet ze.

( ) ik heb een messenblok van BP.

Groetjes Toos & Nico

• 26 April 2012 - 18:35

Nelly En Wil:

Fijne vakantie geniet er lekker van
    Groetjes van ons

• 28 April 2012 - 17:55

Marjo Testerink:

Hahahaha....een messenblok!!!!!!! Ik ken Joans inkoopbeleid een beetje en weet dat we wel wat op elkaar lijken in deze. MAAR ZÓ BONT HEB IK HET TOCH NOG NOOIT GEMAAKT!
    Mijn geografische kennis is niet erg best ( want alleen M.M.S en Kleuterkweek), maarre..ben je vanuit Poppel niet veeeeel dichterbij die duitse messen?????
    Acherm, die Ad. Moet die stakker daar nou nog tot 5 mei mee rondslepen?
    Hoe dòe je dat toch Joan? Krijg ik bij Peter ECHT niet voor elkaar hoor.......
    Anyway, veel plezier in het verre buitenland. kusje, Marjo