Brooklyn-bridge en 5th Avenue - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu Brooklyn-bridge en 5th Avenue - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

Brooklyn-bridge en 5th Avenue

Door: Joan en Ad Nelissen

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

26 April 2012 | Verenigde Staten, New York

Hallo reisgenoten,

We zijn al om 07.30 opgestaan, om na het ontbijt met de subway naar Fultonstreet Brooklyn te gaan. Een ritje van ca. 20 minuten. Van hieruit zijn we begonnen aan een wandeling door het centrum van Brooklyn richting de Brooklyn-bridge. We zijn via deze historische brug overgestoken naar Manhattan en richting het stadhuis gewandeld. Een mooie wandeling van ca. 2 ½ uur. Met zeker op de brug een fantastisch uitzicht op de skyline van Manhattan.

We hebben in de buurt van het nieuwe World Trade Center een koffiepauze ingelast bij Starbucks om daarna de subway te nemen richting Fifth-Avenue. Hier de rest van de middag ontspannen rondgewandeld, waarbij we ook maar meteen het verplichte bezoek aan de Apple-store hebben gebracht. Een van de dingen you must have done in New York.

Via 6th Avenue terug gewandeld, waarbij we rond 16.00 uur de pech hadden dat het begon te regenen. We zijn toen Macy’s in gevlucht. Het grootste warenhuis ter wereld. Wat ons betreft een van de dingen die je in New York rustig kunt overslaan. Toen het weer droog was zijn we nog even naar Fultonstreet terug gegaan om daarna de subway richting hotel te nemen.

Na ons wat opgefrist te hebben, zijn we in de buurt nog wat gaan eten, waarna we dodelijk vermoeid maar weer op tijd naar bed zijn gegaan
Groetjes van de twee uit

New York

• 27 April 2012 - 05:08

Nelly En Wil:

Hoe bevalt het tot nu toe in New York.
    gaat het ook goed met Joan. geniet ze.
    groetjes

• 27 April 2012 - 06:08

AstridLeon Cooijman:

Zo, de kop is eraf.
    Al veel gedaan zo de eerste dag.
    Niet te hard van stapel lopen hoor Koan.
    Je moet nog 8 dagen.
    Veel plezier nog, geniet ervan
    Doen wij hier van jullie verhaal.
    Nog iets nuttigs gekocht ?????????????:D
    Groetjes van ons

• 27 April 2012 - 06:25

Wilma En Bert:

Hallo Wereldreizigers,
    Het hoort leest en ziet er weer goed uit allemaal. Het is er groot en hoog en nog groter warre.
    Goed om te lezen dat de reis zo vlot verliep. Is Apple nu echt veel goedkoper daar??
    Geniet ook wel van je vele vergezichten en hooggezichten en regelmatig een pauze inlassen hoor!
    Leuk hé al ie goedbedoelde adviezen van thuis,hihi.
    Doe rustig aan en geniet van alle winkels dat is aan jullie wel besteed.
    Ad ik krijg alle mail steeds twee keer, geeft niet hoor maar ik dacht ik meld het ff.
    Lieve groetjes vna sWilma en Bert x

• 27 April 2012 - 07:56

Jur En Elly:

We krijgen steeds meer zin. Joan pas je wel op dat je jezelf niet TE veel inspant, anders kun je straks weer onder het mes. (Geen Duits mes maar een chirurgisch mes).
    Hoe is het weer daar qua temperatuur?
    Veel plezier nog. En groetjes uit het Oosterhoutse.