Eindelijk op Times Square aangeland - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu Eindelijk op Times Square aangeland - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

Eindelijk op Times Square aangeland

Door: Joan en Ad Nelissen

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

28 April 2012 | Verenigde Staten, New York

Hallo reisgenoten,

We hebben de wekker maar standaard op 07.30 gezet, want we hebben nu al wel in de gaten dat we tijd te kort gaan komen om alle bezienswaardigheden van the Big Apple te zien.

We zijn vandaag begonnen met een rondvaart van twee uur langs Manhattan en Lady Liberty. Een aanrader voor iedereen die New York bezoekt.

Nadat we weer veilig aan wal stonden, zijn we rustig richting Broadway gewandeld, waar we bij toeval langs het wassenbeelden museum kwamen. Aangezien we hier met de New York Pass gratis in konden hebben we dit ook maar gedaan. Erg leuk om een keer te doen. Hier in New York waren er uiteraard wel enkele beroemdheden die wij niet kenden, maar de meeste beelden konden we toch wel thuis brengen.

Na een hele tijd op Broadway en Times Square rond gewandeld te hebben, zijn we bij Planet Hollywood gaan dineren. Toen wij hiertoe besloten, hadden we het geluk, dat de wachttijd voor een tafeltje slecht ca. 15 minuten was. Toen wij klaar waren met eten, was de wachttijd al opgelopen tot ca. 1 uur. Erg leuk om er een keer te eten, maar niet echt goedkoop.

Toen we weer buiten stonden was het inmiddels donker geworden, en kwamen de reclames van Broadway en Times Square nog beter tot hun recht.

Al met al weer een erg leuke dag gehad, die gelukkig een stuk minder koud was dan gisteren.

Groetjes van de twee uit

New York

• 29 April 2012 - 06:29

Ton En Jeanne:

Hello, mister president, en miss Oprha

Gezellig en mooi om te lezen, jullie uitvoerige verslagen,van een groot New York.
    Zo te zien hebben jullie het goed naar jullie zin, dat zien we op de mooie foto's terug.
    Geniet van alles wat er te zien en te beleven valt, en het fotoboek zal weer een plaatje worden.
    Heel veel lieve groetjes van ons.

• 29 April 2012 - 08:49

Liesbeth En Frans:

Hallo vrienden, het gaat jullie weer heel goed zoals we uit het reisverslag opmaken. Ik zou niet zo vroeg opstaan hoor, als je alles niet in een keer kunt zien heb je toch een goede reden er nog een keer naar toe te gaan!!! Verder vraag ik me af Joan hoe het met jouw wandelstok is??? Die ligt nog werkeloos onder in de koffer zeker. Fijn dat het weer iets beter is, hier is het ook nog steeds niet veel. Geen leuke aankopen meer gedaan of is daar geen tijd meer voor?? Nog veel plezier, geniet nog even verder en wij zijn al weer benieuwd naar jullie volgende verslag!.
    groeten frans en liesbeth.

• 29 April 2012 - 09:11

Wilma En Bert:

Halleekes,
    Afgezien vanhet feit dat julie erg "uitgerust" terug gaan komen wil ik nog welff melden dat we erg bevoorrecht zijn. We krijgen alle mailtjes 2 en soms zelfs 3 keer. Geeft niet hoor maar je vind het niet erg dat ik ze dan niet allemaal bewaar,hihi. Geniet mar lekker door onder het motto: wat je gehad hebt knnen ze je niet meer afpakken. Lieve groetjes van die andre twee.xx

• 29 April 2012 - 14:43

Marjo Testerink:

De foto's zijn weer heel goed gelukt ( zoals gewoonlijk). Vooral die van het wassenbeeldenmuseum.
    Veel plezier gewenst! kusje

• 29 April 2012 - 17:12

AstridLeon Cooijman:

Yes!
    Ad for president en Joan in gesprek met Opra.
    Dat wordt interessante gesprekstof.
    Weer een druk programma deze dag.
    Doen jullie het wel rustig aan, het is geen wedstrijd.
    Maar ik snap het wel, zoveel mogelijk zien in korte tijd.
    Wat wordt het morgen?????
    We kijken er al naar uit.
    Groetjes van ons

• 29 April 2012 - 21:28

Jan En Mieke:

Ja Ja Nijmegen volgt jullie ook weer op de voet.
    Geweldig de United States en wat een mooie foto's, en naast alle bezienswaardigheden komen jullie aan eten en drinken ook niets te kort. Is het daar een beetje betaalbaar ?
    Genietze en tot de volgende mail.
    Hartelijke groeten, Jan en Mieke